نوشیدن بازار ایرانی خبر اقتصادی

نوشیدن: بازار ایرانی خبر اقتصادی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری شوهرم ایرانی بود نه لس آنجلسی/ مشایی تلفنی گفت مجوز کار به حبیب می دهیم اما… ، همسر حبیب محبیان

    روزنامه ابتکار با ناهید بسیم، همسر حبیب محبیان(خواننده) مصاحبه ای انجام داده است.

    شوهرم ایرانی بود نه لس آنجلسی/ مشایی تلفنی گفت مجوز کار به حبیب می دهیم اما... ، همسر حبیب محبیان

    همسر حبیب محبیان:شوهرم ایرانی بود نه لس آنجلسی/مشایی تلفنی گفت مجوز کار به حبیب می دهیم اما…

    عبارات مهم : ایران

    روزنامه ابتکار با ناهید بسیم، همسر حبیب محبیان(خواننده) مصاحبه ای انجام داده است.

    شوهرم ایرانی بود نه لس آنجلسی/ مشایی تلفنی گفت مجوز کار به حبیب می دهیم اما… ، همسر حبیب محبیان

    بخشی از این مصاحبه را می خوانید:

    صدا و تصویر حبیب یک سال و نیم بعد از فوت او مجوز گرفته هست. احساس شما به این ماجرا چیست؟

    روزنامه ابتکار با ناهید بسیم، همسر حبیب محبیان(خواننده) مصاحبه ای انجام داده است.

    وقتی این خبر را شنیدم بسیار ناراحت شدم. مجوز گرفتن آن ویدئو یعنی اهانت! همه ماجرا به «سمیر زند» بازمی گردد که نام او به عنوان خواننده مطرح شده است هست. حدود 5 سال پیش، این فرد از حبیب درخواست کرد تا در قبال مبلغی با او در یک کار همکاری کند. حبیب قبول کرد که با آقای زند دو خط بخواند.مبلغی را هم جهت این کار در نظر گرفتند.

    شوهر من هیچ وقت با هیچکس قرارداد امضا نمی کرد و به قول و حرف همه اعتماد داشت. هنگامی که آن موزیک خوانده و پخش شد، آقای زند، کلاه بزرگی سر شوهر من گذاشت و فرار کرد و رفت. بعد هم فکر کرد که کارش گرفته و مورد نیاز نیست بهایی جهت آنچه به دست آورده بپردازد. بعد از مدتی او دید ماجرا آن طور که فکر می کرده پیش نرفت بنابراین به حبیب تلفن زد و گفت «استاد عذر می خواهم و من اشتباه کردم». آن وقت حبیب فوری تلفن را قطع می کرد. دل حبیب شکسته بود. حالا همین فرد در این کلیپی که مجوز گرفته حاضر است.

    وزارت ارشاد با شما راجع به مجوز این موزیک ویدئو تماس نگرفته بود؟

    سوال من این هست، وزارت ارشاد چطور بدون هماهنگی با ما به پخش صدا و تصویر حبیب در یک موزیک ویدئو مجوز داده هست. اگر کسی از این دنیا برود و 10 هزار تومان در حساب بانکی او وجود داشته باشد، آیا از تمام وارثان آن فرد نمی خواهند جهت تعیین وظیفه آن پول حضور داشته باشند؟ من و پسرم مجوز گرفتن این ویدئو را از این و آن شنیده ایم. من 42 سال جهت حبیب زحمت کشیده ام، ما شانه به شانه هم زندگی کرده ایم.

    شوهرم ایرانی بود نه لس آنجلسی/ مشایی تلفنی گفت مجوز کار به حبیب می دهیم اما… ، همسر حبیب محبیان

    من اصلا از مجوز گرفتن صدا و تصویر حبیب خبر نداشتم. ناگهان متوجه شدم کسی که بزرگ ترین کلاه را سر حبیب گذاشته، حالا جهت کلیپش مجوز پخش صدا و تصویر حبیب را گرفته هست. شوهر من در عمر خود یک نخ سیگار نکشید و یک لیوان مشروب نخورد. سالم ترین فرد بود. حبیب دق کرد. نزدیک 40 روز قبل از آنکه حبیب از پیش ما برود، سمیر زند تلاش می کرد تا دوباره سمت حبیب بیاید ولی بعد از آنکه نتوانست، در مصاحبه ای به حبیب اهانت کرد. پسرم، محمد، بلافاصله به من تلفن زد و گفت «نگذار پدر در اینترنت این مصاحبه را ببیند»، چون می دانست چقدر پدرش حساس است.

    حبیب حاضر بود گرسنگی بکشد و با چندینه عدد سیب زمینی یک هفته زندگی کند ولی حرمتش حفظ شود. در این شرایط فردی به حبیب با این سن و سال اهانت کرد. خلاصه این که دیگران تلفن کردند و حبیب از ماجرا خبردار شد. شلیک آخر را این فرد به شوهر من زد.

    روزنامه ابتکار با ناهید بسیم، همسر حبیب محبیان(خواننده) مصاحبه ای انجام داده است.

    نظرتان راجع به مجوز این ویدئو چیست؟

    حرف من این است که این مجوز بدون خبردار شدن بازماندگان حبیب و بااهمیت ترین فرد که همسر او هست، صادر شده است است.

    شوهرم ایرانی بود نه لس آنجلسی/ مشایی تلفنی گفت مجوز کار به حبیب می دهیم اما… ، همسر حبیب محبیان

    این ماجرا را از طریق مجاری قضایی هم پیگیری کرده اید؟

    نه، من شکایتم را پیش خدا می برم. ولی من از وزارت ارشاد مملکتم گله دارم. مگر شوهر من چه کار کرده بود؟ تمام پیشینه او را بگردید. او چه کار کرده بود که تا هنگامی که زنده بود مجوز نگرفت؟ من اصلا این را قبول ندارم که مجوزی داده شده است هست. آن آقا چون در آنجا رابطه داشته، توانسته مجوز بگیرد. البته من مطمئنم که بار کج به مقصد نمی رسد ولی این واقعیت وجود دارد که از تصویر و صدای حبیب استفاده ابزاری کرده اند.

    چند روز گذشته در صدا و سیمای اصفهان در برنامه زنده رود کلیپی پخش کردند که صدای آقای حبیب نیز در آن پخش شده است هست. نظر شما راجع به این عنوان چیست؟

    آن زمانی که باید صدای حبیب از صدا و سیمای ملی پخش می شد، این اتفاق نیفتاد. این کار نوشدارو بعد از فوت سهراب است و دیگر هیچ تاثیری ندارد. من به عنوان همسر حبیب نباید می دانستم که قرار است صدای او از صدا و سیما پخش شود؟ ما به این خاطر از کشور عزیزمان ایران رفتیم که شوهرم کار نداشت. همه زندگی مان را فروختیم و بعد از اینکه دیدیم هیچ کاری نمی توانیم بکنیم از کشور عزیزمان ایران رفتیم. 30 سال آواره دشت و بیابان بودیم. علی رغم کسانی که به ما می گویند لس آنجلسی، شوهر من تن به هر کاری داد و هر کاری کرد که ایرانی بماند. یک نفر بیاید و بگوید که حبیب یک اشکال داشته هست. تا هنگامی که زنده بود به او مجوز ندادند ولی هنگامی که از میان ما رفت اجازه دادند که صدایش پخش شود.

    چه کسی به حبیب گفته بود که در صورت بازگشت به کشور اجازه فعالیت خواهد داشت؟

    واقعیت چیزدیگری هست. حبیب خواهر بزرگتری داشت. هنگامی که متوجه شد که خواهرش در کشور عزیزمان ایران مبتلا به بیماری شده است جهت دیدار او به کشور عزیزمان ایران آمد. حبیب به کشور عزیزمان ایران آمد تا خواهرش را ببیند ولی در فرودگاه پاسپورت و لپ تاپش را از او گرفتند، او خیلی وحشت زده بود و جهت مدتی در کشور عزیزمان ایران ماند تا به سوالات پاسخ دهد.

    تا قبل از این ماجرا هر وقت حبیب به کشور عزیزمان ایران آمده بود 7 یا 8 روز زیاد در کشور نمانده بود ولی این دفعه، وطن هوایی اش کرد. آقایانی از او سوء استفاده کردند، دور او جمع شدند و گفتند به کشور عزیزمان ایران بازگرد، ما جهت تو اجازه کار می گیریم. در آن زمان، ما بعد از 25 سال در لس آنجلس بعد از آوارگی ها، زندگی تشکیل داده بودیم. حبیب به من تلفن کرد که وسایل تان را جمع کنید و به کشور عزیزمان ایران بیایید. حبیب مرغش یک پا داشت و هنگامی که می گفت باید همانی شود که من می گویم، باید همان اتفاق می افتاد. حبیب گفت به من قول داده اند. کسی که به حبیب قول داده بود با آقای مشایی هم آشنایی داشت و گفته بود که اسپانسر شما می شوم و حتی اگر 10 سال اینجا باشید، خرج شما را می دهم ولی بعد از 2 سال او هم با حمایت 20 درصدی از صدای حبیب ما را رها کرد.

    او با آقای مشایی آشنایی داشت. اتفاقا آقای مشایی بعد از رفتن حبیب با من تماس گرفت و گفت ما همان موقع به وزیر وقت ارشاد گفتیم که جهت حبیب مجوز بگیریم ولی آن وزیر حرف مدیر جمهوری را نخواند. اتفاقا من بعدا همان وزیر ارشاد را در تلویزیون دیدم که از او پرسیده شد آیا شما با آقای احمدی نژاد دچار اختلاف نظر بودید و او پاسخ داد که نه، تنها مسئله ما با آقای احمدی نژاد این بود که آن وقت یک خواننده لس آنجلسی به کشور عزیزمان ایران آمده بود و آنها از ما می درخواست کردند که به او مجوز دهیم و ما نمی توانستیم. آقای مشایی هم همین را به من گفت که ما از وزیر وقت خواستیم ولی او حرف را از مقامات دیگری به جز مدیر جمهوری قبول می کرد. تنها موقعی که آقای مشایی با ما تماس گرفت همان موقع بود.

    واژه های کلیدی: ایران | تصویر | ویدئو | ایرانی | وزیر ارشاد | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار