نوشیدن بازار ایرانی خبر اقتصادی

نوشیدن: بازار ایرانی خبر اقتصادی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (636)

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (636)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (636)

    عبارات مهم : برنده

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    جشنواره فیلم فجر با همه اتفاقات خوب و بد بعد از 11 روز کش و قوس و بعد از کلی شور و شوق و هیجان در سالن های سینما و اینترنت به آخر رسید و کاندیدا ها و برندگان گروه تحریریه سایت ها مشخص شدند. کاندیداها و برندگانی که با توجه به انتظارمان از هیئت داوران جشنواره، انتخابشان اصلا سورپرایزمان نکرد و قابل انتظار بود و البته چند گزینش خوب و محقانه که جامعه سینمایی و عاشقان این هنر را بسیار خوشحال کرد. مطلب امروز مشمول بر تصویر هایی از دو روز آخر جشنواره و اختتامیه آن است که در ادامه تقدیمتان خواهد شد.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (636)

    عکسی مربوط به فرش قرمز فیلم “دارکوب” به کارگردانی بهروز شعیبی که چند روز پیش برگزار شده است بود. خوش حالی کرم وردی بازیگر جوانی که با هنرنمایی در “ماهی و گربه” شهرام مکری آشنا شد، در این مراسم حضور داشت. او در “دارکوب” هم بازی کرده هست.

    عکس دسته جمعی عوامل فیلم “دارکوب” در کاخ جشنواره. ساخته ارزشمند بهروز شعیبی که در ادامه به افتخاراتی که کسب کرد اشاره خواهیم کرد.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    مهران نائل، بازیگر خوب سینما و تئاتر در نشست خبری فیلم “کار کثیف” ساخته خسرو معصومی که آخرین فیلمی بود که مراسم مربوط به آن در جشنواره برگزار شد. یعنی همه داشتند خود را جهت اختتامیه آماده میکردند ولی دوستان تازه نشست خبری برگزار کرده بودند!

    الهام نامی که این روز ها با بازی در فصل تازه سریال شهرزاد مطرح شده است هست، از بازیگران “کار کثیف” است و در فرش قرمز آن هم حضور داشت.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (636)

    پدرام شریفی بازیگر جوان و خوش آتیه سینما هم یکی دیگر از بازیگران این فیلم هست. فیلمی که از کم استقبال ترین فیلم های امسال بود.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    عکس دسته جمعی عوامل و بازیگران فیلم “زنانی با گوشواره های باروتی” یکی دیگر از فیلم های ساکت و بی حاشیه جشنواره امسال. فیلمی که اکثر بینندگان اندکش، آن را دوست داشتند. ولی خب بی نام و نشان ماند.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (636)

    اساتید تبریزی، محمدیه، دهقان و صدر عاملی از اعضای هیئت داوران، در حال دعوا و بگو و مگو با خبرنگاران بابت گزینش های بعضا عجیبشان در اعلام کاندیدا ها.

    جذاب ترین داور جشنواره فیلم فجر در طول تاریخ!

    بهنوش طباطبایی در میان مردم به تماشای “بمب” نشسته بود که شکار دوربین یکی از خبرنگاران شد.

    امیر جعفری و پسرش هم به تماشای یکی از فیلم ها رفته بودند.

    رفقا و همکلاسی های قدیمی، در پخش فیلم پیمان معادی.

    یک سلفی اینطوری هم گرفتند.

    لیندا کیانی و شبنم فرشاد جو در حاشیه اکران “بمب” در پردیس کوروش.

    حالا میرویم سراغ مراسم اختتامیه، که در آن برندگان جشنواره سی و ششم طی مراسمی با حضور خیلی ها معرفی شدند تا پرونده این جشنواره هم با چندینه پتو و ادا و اطوار و یکی دو دعوا در آنتن زنده، بسته شود.

    امین حیایی که گفته میشد شانس مهم بردن گروه تحریریه سایت عالی ترین بازیگر نقش اول مرد هست، دستش از آن کوتاه ماند و هیئت داوران جهت آن که دل امین را به دست بیاورند، یک “دیپلم افتخار” به او دادند. بابک حمیدیان، رضا عطاران، سعید آقاخانی، امیر جدیدی و نوید محمدزاده سایر نامزد های این عنوان بودند

    که جایزه عالی ترین بازیگر نقش اول مرد تقدیم شد به امیر خان جدیدی جهت هنرنمایی در فیلم “تنگه ابوقریب” و “عرق سرد” که مبارکش باشد. امیدواریم در سال های آتی زیاد شاهد درخشش امیر جدیدی این ستاره خوشتیپمان باشیم.

    شبنم مقدمی و سارا بهرامی، دو ستاره ای که در کنار باران کوثری، ماهور الوند، مهنار افشار و هانیه توسلی کاندید عالی ترین بازیگر نقش اول زن بودند،

    که هنرنمایی سارا بهرامی در دارکوب، نظر هیئت داوران را زیاد به خود جلب کرده بود و همانطور که آینده نگری کرده بودیم، سارا نخستین گروه تحریریه سایت خود را از جشنواره امسال گرفت. مبارکش باشد.

    نوادگان سینمادوست حضرت امام (ره) از میهمان های خاص این مراسم بودند.

    هومن سیدی با فیلم خارق العاده اش یعنی “مغز های کوچک زنگ زده” چندین گروه تحریریه سایت برد که مهمترین آن “بهترین فیلم از نگاه مردم” بود که افتخاری مهم در کارنامه هنری هومن سیدی جوان به شمار می آید. تبریک بی آخر به هومن عزیز و عوامل زحمتکش فیلم “مغز های کوچک زنگ زده”. هومن گروه تحریریه سایت عالی ترین فیلم نامه را هم با همین فیلم، گرفت.

    پژمان جان جمشیدی، “هنرمند”ی که سابقاً فوتبال هم بازی میکرد، به همراه جمشید هاشم پور، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، مسعود کرامتی و نوید پورفرج نامزد عنوان عالی ترین بازیگر مکمل مرد بودند،

    که جایزه آن به این زن نرسید! به پدر این زن یعنی استاد جمشید هاشمپور رسید. تبریک فراوان به جناب آریا بابت این جایزه. البته خود جناب هاشمپور هم میدانند که جهت بازی در فیلم “واکنش پنجم” خیلی زیاد مستحق گروه تحریریه سایت بودند تا دارکوب و این گروه تحریریه سایت در واقع نوعی دلجویی از سوپراستار همیشگی سینما به حساب می آید. همان اتفاقی که پارسال جهت زن ثریا قاسمی افتاد و جهت یک بازی معمولی گروه تحریریه سایت دریافت کردند.

    “الهه فحش خوردن” در کشور عزیزمان ایران مدرن!

    علیرضا زرین دست گروه تحریریه سایت عالی ترین تصویر برداری را جهت فیلم “سرو زیر آب” گرفت.

    کارن همایونفر هم طبق انتظار گروه تحریریه سایت عالی ترین موسیقی را جهت فیلم “به وقت شام” گرفت. کارن جهت کسب این عنوان رقیبی مثل النی کاریندروی مشهور داشت، ولی خب ایرانی بودن برنده گروه تحریریه سایت در اولویت هیئت داوران بوده و هست.

    ماهور الوند یکی از نامزد های عالی ترین بازیگر نقش اول زن که دستش از گروه تحریریه سایت کوتاه ماند. ماهور تازه اول راه است و شانس زیادی جهت شکار گروه تحریریه سایت در جشنواره های آتی دارد.

    و همچنین شبنم زن مقدمی عزیز که جهت درخشش در “خجالت نکش” مستحق نامزد شدن بود و البته نامزد هم شد.

    هدی زن زین العابدین در حاشیه مراسم اختتامیه. هدی در کنار سحر دولتشاهی، نگار عابدی و لیلی رشیدی نامزد عالی ترین بازیگر مکمل زن بودند. سه بازیکر از یک فیلم (لیلی رشیدی، سحر دولتشاهی و هدی زین العابدین از عرق سرد) نامزد یک عنوان شده است بودند (بهترین بازیگر مکل زن) که در نوع خودش تاریخی و بی سابقه بود!

    و جایزه عالی ترین بازیگر نقش مکمل زن هم تقدیم شد به سحر دولتشاهی جهت بازی در عرق سرد و چهارراه استانبول. این دومین بار است که سحر گروه تحریریه سایت عالی ترین بازیگر مکمل زن را میگیرد. تبریک بی آخر به سحر دولتشاهی عزیز و هنرمند.

    این هم زن عابدی یکی دیگر از بازیگرانی که در جشنواره امسال خوش درخشیده هست.

    پیمان خان معادی، نامزد جایزه عالی ترین فیلمنامه و برنده عالی ترین فیلم از نگاه هیئت داوران، جهت اثر دیدنی اش، “بمب” که مطمئناً یکی از رکوردداران اکران عمومی خواهد شد.

    اون عقبیا با وطنشون حال میکنن؟

    ابراهیم حاتمی کیا برنده عالی ترین کارگردانی جهت فیلم “به وقت شام” شد، با این حال روی سن آمد و از زمین و وقت بد گفت و انتقاد کرد و همه را به باد سخنان تندش گرفت. واقعاً معلوم نیست که آقای حاتمی کیا از چه چیزی ناراضی هست. هم جایزه گرفته، هم از همه جهات حمایت شده، هم صدا و سیما فیلم هایش را نشان میدهد و هم همه مردم به کارنامه قابل دفاعشان احترام میگذارند. واقعا علت این همه پرخاش آقای حاتمی کیا معلوم نبود.

    به دولتمردانمان هم در این شب حسابی خوش گذشت.

    نوبد محمد زاده بعد از سه سال، سیمرغی به دست نیاورد که یک طلسم شکنی معکوس بود.

    سعید خان ملکان هم گروه تحریریه سایت عالی ترین صورت پردازی را دریافت کرد.

    مهناز افشار نامزد عالی ترین بازیگر نقش اول زن با اینکه میدانست برنده نخواهد شد ولی به احترام سینما و همکارانش در مراسم حاضر شد و مانند هانیه توسلی آن را تحریم نکرد.

    با حضور کسانی مثل هومن سیدی بسیار امیدواریم به آینده سینمای عزیزمان.

    استاد کامبوزیا پرتوی که جهت فیلمنامه “کامیون” مشترکاً با هومن سیدی، گروه تحریریه سایت بلورین دریافت کرد. خوشحالیم که پیشکسوتان و دود چراغ خورده های سینما هم از این مراسم خوش حالی بی نصیب نبودند.

    مهدی قربانی با توجه به اقتضای سنش و با این اوضاع صورت چند سالی باید سینما را کنار بگذارد.

    امید و تردید، می دانی که برنده ای ولی میترسی چون در جشنی برنده شدی که سابقه خوبی ندارد و شهره به تصمیمات لحظه آخری هست. نگاه سارا بهرامی خیلی حرف دارد.

    لیلی زن رشیدی جهت نخستین بار بود که نامزد یک عنوان در جشنواره فیلم فجر میشد.

    باران کوثری، بازیگر فیلمی که همه بازیگران آن نامزد گروه تحریریه سایت شده است بودند!

    سعید آقاخانی و فرهاد اصلانی هم در مراسم حضور داشتند. سعید نامزد عالی ترین بازیگر مرد و فرهاد خان هم نامزد عالی ترین بازیگر مکمل مرد بودند.

    غزل شاکری که سابقه دو بار نامزدی عالی ترین بازیگر نقش اول زن را در کارنامه خود دارد (آینه های رو به رو، سارا و آیدا) در اختتامیه جشنواره امسال حضور داشت.

    – زنگ آخر ته کوچه میبینمت.

    لیندا کیانی هم طبق معمول، بود! کلا مراسم و مراسم خوش حالی دوست دارد.

    احمدرضا اسعدی عزیز، بازیگر پیشکسوتی که اخیراً با اخباری پر از بی مهری بر سر زبان ها افتاده بود، از میهمان های خاص جشنواره بود. خبر دستفروشی کردن جناب اسعدی از اخبار تلخ دنیای سینما در سال گذشته بود.

    اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: برنده | جایزه | سینما | داوران | بازیگر | سینمای | نامزدی | جشنواره | جشنواره | سینمایی | بازیگران

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (636)

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (636)


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار